Communicatiehuis de Liemers

Social Media

Social Media als reclamemiddel

Beoordeel dit item
(1 Stem)

Informatie:

  • Data: donderdag 30 april 2015
  • Tijd: 09:00 - 17:00 uur
  • Prijs: € 325,- exclusief BTW en exclusief lunch
  • Locatie: Communciatiehuis de Liemers - Visserlaan 9 Duiven
  • Trainer: Martine Wijnen

Hét reclamemiddel van de toekomst en als je niet meedoet, mis je de boot. Dat is een veel gehoorde opvatting over Social Media. Maar is dat wel zo? Moet je er echt tijd in stoppen omdat iedereen het doet? En zo ja, wat moet je doen en waar moet je beginnen?

De training "Social Media als reclamemiddel" vertelt je welke social media er bestaan en hoe je ze zodanig kunt inzetten voor je eigen bedrijf dat je er profijt van hebt. Hoewel het geen "knoppencursus" twitter of LinkedIn-training is, zul je ook genoeg praktische tips krijgen om zelf met de Social Media aan de slag te gaan.

Inhoud van de training

  • Wat is Social Media
  • Welke social media zijn er en wanneer zijn ze nuttig
  • Stappenplan om Social Media in te zetten
  • De keerzijde van Social Media

Werkwijze

Social Media is meer dan alleen Twitter en LinkedIn. Daarom wordt in eerste instantie kort uitgelegd wat het is, welke vormen er zijn en wat je er mee kunt. Vervolgens zullen de cursisten aan de hand van een stappenplan tijdens de training een begin maken aan hun eigen Social Media strategie. De training kan eventueel aangevuld worden met een praktische training Twitter of LinkedIn.


 

Inschrijven training "Social Media als reclamemiddel"
  1. Datum*
    Geef aan voor welke datum je wilt inschrijven
  2. Bedrijfsnaam*
    Wat is de naam van je bedrijf of organisatie?
  3. Naam*
    Hoe mogen we je noemen?
  4. E-mail*
    Op welk e-mailadres kunnen we je bereiken?
  5. Telefoon
    Invalid Input
  6. Opmerking
    Invalid Input