Communicatiehuis de Liemers

Trainingen

Beoordeel dit item
(0 stemmen)
De publieke opinie wordt bepaald door social media. Wat zeggen anderen over jou en je bedrijf? Wat kun je daaruit leren en hoe ga je daar mee om? Hoe gebruik je online media om jouw klanten te binden, zodat ze bij jou gaan kopen?Belangrijk is dat je weet wie je klant is, wat hij of zij zoekt en waar hij zijn informatie vandaan haalt. Pas daarna ga je nadenken over hoe je deze klant benadert. Welke stappen en keuzes je daarin…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
LinkedIn is niet meer weg te denken uit de zakenwereld. Het is een veelgebruikte vorm van Social Media om met bekenden én onbekenden in contact te komen. Maar hoe zorg je er voor dat het meer is dan een digitale kaartenbak? Hoe vul je je profiel zodanig in dat je ook gevonden door mensen van buiten je eigen netwerk en wat kun je er verder nog meer mee. De praktische training "Effectief gebruik van LinkedIn"…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Wil je Facebook inzetten voor je bedrijf maar weet je niet goed hoe? In deze training leer je wat een facebookpagina is, wat je er mee kan en hoe je je doelgroep bereikt. Inhoud van de trainig Hoe werkt Facebook Facebookpagina voor bedrijven Fans krijgen en behouden Contentstrategie Adverteren op Facebook Facebook statistieken
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Hoe zorg je er voor dat je opvalt? Dat je een vuurtoren wordt voor je doelgroepen en tussen je concurrenten? Het antwoord is eigenlijk een open deur. Namelijk door te weten wie die doelgroepen zijn, hoe je ze moet aanspreken en wat jou speciaal maakt ten opzichte van die concurrenten. Pas als je dat weet, kun je de juiste middelen als brochures, websites of beursstanden laten ontwikkelen. Tijdens deze trainingen leer je op een gestructureerde…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Het CMS Joomla! maakt het mogelijk om zonder kennis van webtechnieken je eigen website te onderhouden. Je kan artikelen plaatsen, foto's toevoegen, links maken en noem maar op. Toch is het niet altijd makkelijk om het werken met een CMS onder de knie te krijgen. Wij bieden daarom trainingen aan in het werken met Joomla!. Deze training kan individueel gegeven worden of aan een groep (maximaal 5). Deze trainingen worden op maat gemaakt, dus je leert…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Een e-mailing is een van de meest effectieve vormen van reclame maken. Tenminste, als je weet waar je mee bezig bent. Vragen als wat, wie, waarom en hoe passeren al snel de revue als je de eerste stappen zet. Wij bieden je een training van 2 dagdelen aan waarbij je antwoord krijgt op al deze vragen. We leren je werken met MailChimp zodat je  je eigen nieuwsbrief kan maken en verzenden. Inhoud van de training…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Na het volgen van deze training heb je het volgende bereikt: Je kunt je inleven in je lezer en daarmee teksten schrijven die voor hem of haar interessant zijn Je weet hoe een internetter leest en kunt teksten schrijven die geschikt zijn voor het internet Je kunt effectieve teksten schrijven die aanzetten tot een actie van de lezer Je kunt webteksten schrijven die goed scoren in zoekmachines Werkwijze Aan de hand van uitleg over hoe…
Beoordeel dit item
(1 Stem)
Hét reclamemiddel van de toekomst en als je niet meedoet, mis je de boot. Dat is een veel gehoorde opvatting over Social Media. Maar is dat wel zo? Moet je er echt tijd in stoppen omdat iedereen het doet? En zo ja, wat moet je doen en waar moet je beginnen? De training "Social Media als reclamemiddel" vertelt je welke social media er bestaan en hoe je ze zodanig kunt inzetten voor je eigen bedrijf…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Twitter is bijna niet meer weg te denken uit het hedendaagse leven van steeds meer mensen én bedrijven. Maar hoe doe je dat en wat moet je schrijven? Hoe zet je het ook commercieel in? Tijdens deze praktische training van een halve dag ga je zelf aan de slag met Twitter, schrijf je je eigen bio, leer je de diverse termen en programma's kennen, ga je actief op zoek naar volgers en ga je stappen…
Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Elke ondernemer denkt regelmatig na of hij/zij goed bezig is op het gebied van communicatie. Bereik ik mijn doelgroep wel, wat kan ik doen om mijn zichtbaarheid te vergroten? Onderwerpen waar je graag eens over wilt sparren, zonder meteen bij een reclamebureau binnen te stappen. Wij geloven in de kracht van het individu, maar ook in die van het collectief. Daarom bieden wij een aantal keer per jaar deze workshop aan.