Wie wat waar

De publieke opinie wordt bepaald door social media. Wat zeggen anderen over jou en je bedrijf? Wat kun je daaruit leren en hoe ga je daar mee om? Hoe gebruik je online media om jouw klanten te binden, zodat ze bij jou gaan kopen?

Belangrijk is dat je weet wie je klant is, wat hij of zij zoekt en waar hij zijn informatie vandaan haalt. Pas daarna ga je nadenken over hoe je deze klant benadert. Welke stappen en keuzes je daarin kunt maken, gaan we dit najaar bespreken in de workshopserie 'Hoe krijg ik de klant, mijn webstie en social media op een rij'.

In 3 workshops nemen we je mee zodat je je klant optimaal kunt bereiken, zodat hij bij JOU gaat kopen. (De workshops kunnen ook los van elkaar gevolgd worden.)

Meld je meteen aan

Inhoud van de workshops

1. Ken je klant en zijn probleem 

Tijdens deze workshop beschrijven we jouw klant, wat zijn probleem is en welke oplossing jij biedt.

2. Je website, de spil van je bedrijf

Leer je website optimaal in te zetten, zodat je klant vindt wat hij zoekt en je website voor je gaat werken. 

3. Bereik je klant met 'social' media

Ontdek waar je klanten actief zijn en met welke boodschap je je klant kunt triggeren. Je krijgt tips over planning en content.

Belangrijke info

Data 

Dinsdag 16 januari - Ken je klant
Dinsdag 23 januari - Je website, de spil van je bedrijf
Dinsdag 39 januari - Bereik je klant met 'social' media

Dinsdag 13 maart- Ken je klant
Dinsdag 20 maart- Je website, de spil van je bedrijf
Dinsdag 27 maart- Bereik je klant met 'social' media

Woensdag 13 juni - Ken je klant
Woensdag 20 juni - Je website, de spil van je bedrijf
Woensdag 27 juni - Bereik je klant met 'social' media

Tijd  19:30 uur - 22.00 uur
Prijs  € 79,- per stuk of € 149,- voor alle 3 (exclusief 21% BTW)
Aantal deelnemers maximaal 6
Locatie  Communicatiehuis de Liemers - Visserlaan 9 Duiven
Trainers  Paula van Remmen & Rachel Walraven

Wat klanten zeggen

"Ik heb de drie workshops met erg veel enthousiasme gevolgd. Met veel tips en trics ben ik elke avond thuisgekomen. Ik vind het erg fijn alledrie de avonden gevolgd te hebben, de avonden volgen goed op elkaar. Vooral de eerste avond 'Wie is mijn klant' is voor mij een eye opener geweest, zo goed had ik niet eerder over mijn klant nagedacht. Na de avond over de website wilde ik het liefst direct aan de slag. Helaas heb ik voorlopig nog niet de mogelijkheid veel tijd in mijn website te steken, het blijft wel enorm kriebelen. De derde avond over social media heeft tips opgeleverd die direct in te zetten zijn. Ook dat is heel fijn. 
Kortom, ik vind de workshops echt een aanrader en zou dan graag de tip geven ze echt alledrie achter elkaar te volgen."

Marjolein, Gastouder BijLein

Inschrijven

Schrijf je hieronder in voor één of meer workshops. Na ontvangst van je inschrijving ontvang je de factuur. Je inschrijving is definitief als de betaling is ontvangen. 

Aanmelden Communicatie workshop

Heb je vragen over Social Media, websites, promotie, nieuwsbrieven, of iets anders communicatie gerelateerd?

Meld je dan aan door onderstaand formulier in te vullen. Als alle aanmeldingen binnen zijn zullen we één of meer avonden plannen waarop we informatie geven en jullie vragen zullen behandelen. Je hoort voor 1 december van ons wat de uiteindelijke data zullen zijn én welke onderwerpen we gaan behandelen.

Wat is de naam van je bedrijf of organisatie?
Hoe mogen we je noemen?
Op welk e-mailadres kunnen we je bereiken?
Graag willen we je telefoonnummer zodat we je kunnen bellen voor je communicatievraag
Invalid Input
Voorkeursdata
Alle avonden zijn van 19.30 tot 21.30 uur.
Geef aan op welke data je zou kunnen (meer opties mogelijk). Afhankelijk van het aantal deelnemers worden er één of twee data gekozen.
Invalid Input
Invalid Input
Probeer het opnieuw!