De publieke opinie wordt bepaald door social media. Wat zeggen anderen over jou en je bedrijf? Wat kun je daaruit leren en hoe ga je daar mee om? Hoe gebruik je online media om jouw klanten te binden, zodat ze bij jou gaan kopen?
Belangrijk is dat je weet wie je klant is, wat hij of zij zoekt en waar hij zijn informatie vandaan haalt. Pas daarna ga je nadenken over hoe je deze klant benadert. Welke stappen en keuzes je daarin kunt maken, gaan we dit najaar bespreken in de workshopserie 'Hoe krijg ik de klant, mijn webstie en social media op een rij'.
In 3 workshops nemen we je mee zodat je je klant optimaal kunt bereiken, zodat hij bij JOU gaat kopen. (De workshops kunnen ook los van elkaar gevolgd worden.)
Inhoud van de workshops
1. Ken je klant en zijn probleem
Tijdens deze workshop beschrijven we jouw klant, wat zijn probleem is en welke oplossing jij biedt.
2. Je website, de spil van je bedrijf
Leer je website optimaal in te zetten, zodat je klant vindt wat hij zoekt en je website voor je gaat werken.
3. Bereik je klant met 'social' media
Ontdek waar je klanten actief zijn en met welke boodschap je je klant kunt triggeren. Je krijgt tips over planning en content.
Belangrijke info
Data |
Dinsdag 16 januari - Ken je klant Dinsdag 13 maart- Ken je klant Woensdag 13 juni - Ken je klant |
Tijd | 19:30 uur - 22.00 uur |
Prijs | € 79,- per stuk of € 149,- voor alle 3 (exclusief 21% BTW) |
Aantal deelnemers | maximaal 6 |
Locatie | Communicatiehuis de Liemers - Visserlaan 9 Duiven |
Trainers | Paula van Remmen & Rachel Walraven |
Wat klanten zeggen
"Ik heb de drie workshops met erg veel enthousiasme gevolgd. Met veel tips en trics ben ik elke avond thuisgekomen. Ik vind het erg fijn alledrie de avonden gevolgd te hebben, de avonden volgen goed op elkaar. Vooral de eerste avond 'Wie is mijn klant' is voor mij een eye opener geweest, zo goed had ik niet eerder over mijn klant nagedacht. Na de avond over de website wilde ik het liefst direct aan de slag. Helaas heb ik voorlopig nog niet de mogelijkheid veel tijd in mijn website te steken, het blijft wel enorm kriebelen. De derde avond over social media heeft tips opgeleverd die direct in te zetten zijn. Ook dat is heel fijn.
Kortom, ik vind de workshops echt een aanrader en zou dan graag de tip geven ze echt alledrie achter elkaar te volgen."Marjolein, Gastouder BijLein
Inschrijven
Schrijf je hieronder in voor één of meer workshops. Na ontvangst van je inschrijving ontvang je de factuur. Je inschrijving is definitief als de betaling is ontvangen.